Obserwatorzy

czwartek, 12 września 2013

Zapraszam do zabawy :D


   Postanowiłam rozreklamować mój fanpage i mojej połowicy , a przy okazji mój blog ;D

   Żeby wziąć udział w zabawie należy ;
- udostępnić na swoim blogu lub na fb zdjęcie rozdawajkowe :)  ( na blogu, na bocznym pasku, u góry )
- Ci którzy udostępniają na fb proszę o polubienie obu fanpage
- napisać w komentarzu co chcieli byście wygrać ( misia czy różyczkę i gdzie udostępniliście zdjęcie )
- będzie mi miło jak dołączycie do obserwatorów bloga
- każde dodatkowe udostępnienie to dodatkowy los w zabawie :)
- zabawa trwa do 22.09.2013.
- bezpłatnie wysyłam tylko na terenie Polski :)


   Kilka słów o samym misiu :)

   Dostałam od koleżanki trochę wełny, ni to szary , ni to fiolet, sztywna, krótka i ciężko się filcuje, ale musiałam spróbować zrobić z niej misia i okazało się że za pierony gładki nie wyjdzie, więc zrobiłam pierwszego kudłatka :)



i wyszedł uroczy, aż ciężko będzie mi się z nim rozstać :D


14 komentarzy:

  1. Nie mogłabym nie ustawić się w kolejce po takie misia ;). Zdjęcie udostępniłam na blogu: http://kreatywnezabawy.blogspot.com/. A fanpage oba też polubiłam, bo ładnie tam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. No oczywiście, że staję w kolejkę po tego cudownego misiaczka. Obserwuję Twoje cudeńka już od jakiegoś czasu i marzę, żeby choć taki jeden słodziak znalazł się u mnie :) Nie mam konta na FB, ale za to baner wisi na blogu http://misiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie się zapisuję:) Chcę tego przystojniaka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witajcie, ooj ho ho ho kolejna rozdawajka:D I super. Jak się bawić to się bawić!! Jak wiesz dłuugo Cię obserwuje, ale tylko na blogu (póki co):D No i stoję w kolejce do zabawy po.....piękną różę bo to marzenie mojego M..Już dawno chciał mieć właśnie taką piękną różę, ale nie wiedział gdzie szukać, więc może akurat szczęście się do mnie uśmienie:))

    ...A Misiu...wspaniały, i powiem szczerze, że...powinnaś też takie pieszczoszki kudłaczki robić. Bo wyszedł przesłodki:).Banerek u mnie na blogu- można sprawdzić. Serdecznie Was pozdrawiamy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Joasiu stoję następna w kolejce, banerek już powieszony:)
    A ew wygrana? jest mi obojętnie co - obie prace są pracochłonne i robione z sercem. Są cudne!!
    U mnie świąteczna już rozdawajka od 1 października, zapraszam
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest tak jak napisałam na Fb jest przeuroczy.
    Ja swoje tworki golę maszynką do swetrów.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że stanę w kolejce po tego przecudownego misiaczka.
    Obserwatorką jestem od dawna, a banerek jest na moim blogu kamilove-arcydziela.blogspot.com po prawej stronie na pasku bocznym.
    Mam nadzieję, że dopisze mi szczęście i zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, polubiłam na fb, zaobserwowałam(i tak bym to zrobiła, gdybym trafiła tu wcześniej:))banerek też na blogu już jest(nie tak całkiem u góry, ale za to pierwszy:)), więc dopisuję się do listy, bo miś śliczny. I mam tylko pytanko..bo chyba spotkałyśmy się już..a dokładniej, podziwiałam prace męża w galerii w Tarnowie na kiermaszu..i jednego misia:)Jeśli się nie mylę, to prace na żywo są porażające:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi bardzo :) w takim razie miałyśmy okazję się poznać :)

      Usuń
  9. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia i ustawiam się w kolejce po tego: Milusiego,
    Intrygującego,
    Słodziutkiego,
    Imponującego,
    Absolutnie
    Kochanego,
    Uroczego,
    Drobniuśkiego,
    Ładnego,
    Anielskiego,
    Teddy'ego
    Eleganckiego,
    Genialnego,
    Okrąglutkiego
    :)oczywiście dla mojego Michałka Małego :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Misio skradł me serducho. <3 Polubiłam oba profile na fb, udostępniłam info na fb (jako Anna K.) i na blogu (http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/). Obserwuję Twój blog jako Ana.
    Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny misio :)
    I ja się zapisuję na tego słodziaka :)
    banerek na http://kijankowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Z miłą chęcią stanę w kolejce po misia :)
    Banerek tutaj http://mojehokuspokus.blogspot.com/ i już pędzę polubić i udostępnić na Fb jako Moje Ręczne Hokus Pokus i z prywatnego profilu jako Agnieszka Skalska.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybór ciężki, ale postawię na misia z racji moich bojowych barw ;) Podglądam i lubię ;) Bannerek u mnie na FB (Monia D.) oraz na blogu:

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń